söndag 7 augusti 2011

Liseberg

I dag har jag haft en jag dag med tjejerna. Det har hela veckan ståt överallt att det skulle regna galet mycket idag. Men det gjorde det inte. Jag fick en kanon dag på Liseberg  med Sofie, Madde, Frida och Maria. Det var väldigt lite folk där så det var inga köer någon stans. Härligt att slippa det. Vädret va lite svajigt, men inget ösregn. Vi hann åka nästan allt och vissa saker fler gånger. Jag kan med stolthet meddela att jag tom åkte atmosfear och den va inte alls så hemsk som jag trodde på väg inne. Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv tror jag, kändes nästan som jag skulle svimma. Gåshud över hela kroppen och skakade som bara den. Sen åkte den sakta sakta upp upp upp. Och sen ner, slut. Inte alls farlig..
Vi hade en toppendag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar