fredag 9 september 2011

Sunebus

I onsdags fick vi med oss ingen mindre än Sunebus till öppnis. Ellie tyckte det va jättekul att åka vagn med Sune. Men Noel ville minsann att Sune skulle gå på prommenad med honnom i ställer. Sune tyckte on det va riktigt spännande att gå själv, för han ville plocka upp varenda ekollon och varje sten. Jag tröttnade ganska snabbt och satte tillbaka honom i vagnen. Sen lekte de jättebra med de andra barnen på öppnis och fick lite god korvfika.
I dag fick Noel hjälpa mig att parkera bilen. När han satt i mitt knä och körde sa han det sötaste. Mamma, när jag kan köra själv får du sitta i mitt knä. Ååå...



1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag har en tävling där man kan vinna en valfri vara från Erikas Garderob eller Runns.se. Du får väldigt gärna vara med! :)

    http://vickelido.blogg.se/2011/september/vinn-valfri-vara-fran-erikas-garderob-eller-r.html

    MVH Victoria

    SvaraRadera