måndag 7 maj 2012

Frukost

Jag har fått något som kallas geografisk tunga. Det är ett virus som sätter sig i munnen. Jag har fullt med blåser och sår på tungan, i gommen och på insidan av läpparna. Så, i hela munnen. Ser ut som jag sprutat in något i läpparna, de är jättesvullna. Även tungan är svullen, vilket betyder att jag inte kan prata rent. Men det jobbigaste är nog att jag dreglar hela tiden... Det gör galet ont, så jag kan inte äta, knappt dricka. Men jag har fått en bedävande munskölj som jag sköljer med innan jag ska äta. Men maten får inta vara kryddad nåt och mjuk annars gör det väldigt ont iaf. Läkaren sa att det var bara att vänta ut det 2-3 veckor. Jag har haft det i 1,5 vecka nu, så det borde ju gå över snart. Men än så länge har det bara blivit värre för varje dag.
Men, beach 2012 here i come ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar