fredag 11 februari 2011

Baka baka baka

Jag tycket normalt sett det är jättekul att baka, speciellt tårtor. Men har igentligen ingen att baka till för Fredrik är inte så mycket för bakelser och efterrätter, så det blir antingen in i frysen eller så slängs det när jag inte lyckats trycka i mig allt. Nu när jag försöker gå ner i vikt är det inte jättekul att baka massa godsaker som man ändå inte borde äta.

På söndag fyller Noel år och då blir det kalas. Så äntligen får jag bakalite igen. Det blir väl bara en tårta denna gången. Men jag kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska ha i. Banan, vaniljkräm, jordgubbar, hallon, chocklad.. Det finns på mycket att välja på och så många viljor. Jag är igentligen inte så mycket för jordgubbar, men det är ju Noels favorit. Svärmor gillar inte chocklad, men det finns ju så många olika varianter som jag så gärna vill testa. Jag har ju fortfarande lite tid på mig att fundera ut något.

Krama0m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar