måndag 28 februari 2011

Lekhelg

Vi har haft en riktigt mysig och kul helg. Trots att Fredrik jobbade hela helgen..
I lördags va min syster Lisa här med Thea som lekte med barnen så jag fick städat lite. Sen åkte vi på kalas till min bror Nicke för att fira fina Maria som hade fyllt år. Maria är en av Noels absoluta idoler. Han händger och drar i henne precis hela tiden. Stackarn får knappt gå på toaletten själv.. Hoppas hon säger ifrån om det blir för mycket ;) Nicke hade överaskat totalt ocg gjort jättegoda tårtor och bakat kaka. Han är så duktig min bror!

I Söndags kom delar ur "Noels" mammagrupp och hälsade på. Det är alltid roligt. De små har ju blivit jättestora nu! Tuva som vi inte träffat på länge hade verkligen växt till sig och förändras jättemycket. Philip träffar vi ju lite oftare. Det är så kul att se hur de leker tillsammans mer och mer nu. Noels rum ser ut som villa uppochner. Alla, verkligen alla leksaker var framdragna, men vad gör väl det. Huvudsaken är att de fick en kul stund. Tyvärr kom jag inte på att ta fram kameran förrän Tuva hade gått hem.

Bilder kommer sen...

pussas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar