tisdag 8 februari 2011

Träna träna träna

I förmiddags fick barnen vara hos farmor medans jag lämnade in bilen och tränade. På Xtravaganza har de ett vanligt enkelt gym, så det blev lite uppvärmning på bandet och ett varv runt maskinerna och core-bollen. Ganska mör efter det passet eftersom jag knappt tränat något på flera år.
Efter fick jag hämtat ut bilen och hämtat barnen. Åkte hem och hade lite eftermiddagsmys med barnen innan de skulle lägga sig och jag skulle iväg till Torslandagympan.
Min storasyster har övertalat mig att hänga med för att testa det. Man kan väl jämföra det lite med Friskis, men det är mycket större. Första gången jag tänkte att snart måste det ju vara slut och kollade på klockan hade det gått 8 minuter.. Jag tog mig minsann igenom hela timmen! Och efteråt känns det faktiskt ganska bra. Jag är grymt mör i kroppen nu, vi får väl se om jag ens kan gå imån ;)
Kramizar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar