fredag 29 april 2011

bröllop

Det är så härligt att barnen är friska igen och allt är tillbaka till vardag. I dag har jag försökt titta lite på det kungliga bröllopet. Men det går väl sådär lagom bra när man har två fullt friska och aktiva barn. Som dessutom är vana vid att äta lunch kl 12, precis när vigseln va.. Jag fick se litegrann iaf, lite missnöjd över att man inte riktigt fick se vad alla kungligheter hade på sig. I morgon blir det valborgsfest hos Fredriks kompis som delar födelsedag med kungen. Båda barnen ska sova hos farmor för första gången. Det gick ju bra sist när de sov hos mormor så det kommer nog gå bra denna gången med. På söndag ska vi fira min mamma som fyllde år i går. Jag ska baka tårta, vi får se om det blir något annat än samma blommor som sist. Är ju kul att testa något nytt. Funderar på om jag ska försöka gå en till tårtkurs i höst. Kram och puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar