söndag 3 april 2011

Tidig morgon

Igår kväll hade vi finbesök ;) det va jättemysigt. Fredrik hade gjort riktigt god mat, räkseviche och goa vitlöksbröd som vi gjorde på mitt vita bröd till förrätt och biff bourngon till middag. Jag hade jobbat på en tårta som verkade ganska omtyckt. Det blev ju såklart lite sent för en småbarnsmamma som jag. Kom väl i säng vid 12.30. Ellie vaknade 5.30 och ville inte somna om förrän strax innan 7, vilket ju kunde kvitta eftersom Noel vaknade 10 över... Så lite mör är jag idag. Men vad gör väl de. Lika bra att leva nu, för sen ska man ju sova för evigt.. Eller? Lekstunden med Philip o Alex blev tyvärr inställd/framflyttad pga sjukdom. Så nu ska jag ta tag i disken innan vi drar till min bror som ska hjälpa oss med bilen. Over and out! Tårtan! Noel fick tag i kameran:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar