söndag 22 maj 2011

Grattis till mig

I går va det min födelsedag. 26 år är jag nu. Det är väl inte så stor skillnad från 25. Dagen började med att jag vaknade innan barnen kl. 9. Dom brukar inte sova så länge längre, så det va väldigt härligt att få lite sovmorgon. Det kan ju ha berott på att vi va på kalas hos bästa Sune som fyllde 1 år dagen innan och inte åkte därifrån förrän långt efter deras normala läggtid. Sen på förmiddagen skulle jag åka till affären och handla. Det blev tillslut 2 vändor på Maxi och en sväng in på Hemköp eftersom jag har världens sämsta minne även fast jag skrivit en lista. Hem för att göra färdigt tårta och sen kom hela min familj och Fredriks föräldrar hit på lite korvgrillning. Jag fick jättefina presenter av alla. Massa bra saker till mina tårtor och så lite andra saker till mig som jag hade önskat mig. Efter grillningen blev det tårta och kakor och kaffe. Sen blev det poker och kortspel med de som orkade stanna. Det blev en ganska sen kväll, både för barnen och mig. Men det va en kul dag. I dag kommer Philip och Alexandera på en liten lekträff. Bilder kommer senare.... Puss o kram

1 kommentar:

  1. Tack för igår!!! Vilken mysig dag de blev!! Puss sis

    SvaraRadera