torsdag 9 april 2015

Återuppta bloggandet kanske...

Det har varit ganska dåligt med bloggandet på senaste tiden. 

Moa växer så det knakar, 7 månader har hon hunnit bli. Jag tror att hon kommer bli en rump-hoppare som Ellie. Hon visar absolut inga indikationer på att börja krypa. Men ärligt är det helt klart härligt så länge hon är relativt stilla ;). 
Hon är fortfarande väldigt lugn och snäll, även om hon börjar visa mer och mer vad hon vill. 
Jag började jobba två dagar i veckan för två månader sedan. Det är ett perfekt upplägg för oss. Härligt för mig att komma hemifrån lite men ändå inte vara borta så mycket. Samtidigt som det är väldigt bra att Fredrik får vara ensam med barnen lite med. 
I påskhelgen lyckades jag faktiskt få en bild när de log alla tre samtidigt. 
En 4,5 årig påskkärring, en 7 månaders påskbebis och en 6 årig påskgubbe!

Jag har äntligen börjat ta tag i viken och träningen. På 7 veckor har jag gått ner 8,5 kg med hjälp av delvis pulverdiet och träning. Delmålet är bara 4,5 kg bort och tanken va att jag skulle nå dit innan vi åker till Mallorca 15e maj. Vi får se hur det går med det. 
I dag köpte jag iaf en ny sport-bh och var ute och joggade, eller iaf delvis joggade, för första gången. 
Kämpa, kämpa!🏃

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar