söndag 26 april 2015

Firad i förskott

Om en månad fyller jag 30 år. Är det då man blir vuxen eller?

Förra lördagen blev jag ordentligt firad av hela min familj. På morgonen fick jag ett paket av Fredrik. I den låg detta;
Så jag gjorde vad som stod på lappen, och sedan fick jag ett till brev;
Igen gjorde jag vad som stod i brevet och sedan gick jag ut. Där ute satt båda systrarna väntande i bilen. 
Där fick jag ett nytt brev. 

Till Frölunda Torg bar det av;

Aaaa, precis vad jag behövde. Elin och Lisa lekte personal shoppers och plockade fram massor av kläder till mig att prova. Jag är inte så bra på det där själv.. Det blev en väldig massa kläder. 
Efter en väldig massa provande kom det ett brev till;
Jag gissade på pizza, med tanke på att jag verkligen avskyr indisk mat och inte alls förstår mig på rå fisk ;)

Vi köpte med oss pizza hem till Elin. Åt pizza och umgicks. Det blev en del cola och även lite ostbågar. 
Sedan knackade det på dörren och där stog Elins kompis Hanna med en stooor väska och ett till paket;
Hanna är sjukt grym på smink och hår. Hon sminkade och berättade om allt, jag kommer inte ens ihåg hälften. Sen fixade hon mitt hår. Sedan valde vi ut kvällens outfit. Resultatet:
Älskar det orangea läppstiftet!

Efter detta brev tog vi bussen in till stan. Vi gick in på en pub och där satt Fredrik med mina föräldrar min bror, svägerska och Magnus. 
Vi stanna och "tog en öl". Sedan gick vi vidare till lilla bommen och skaldjurskryssning. Det va riktigt kul, jättemycket skaldjur och riktigt bra underhållning. 


Tack allra bästa familjen för en helt grym dag!!

PS. Jag ska vända bilderna rätt när jag sitter vid datorn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar