söndag 26 april 2015

Sjuker


Typiskt att man ska åka på en dunderförskylning när man äntligen kommit in i det där med att träna och börjar få lite rutiner på det. Jag gick på träningen i måndags och sedan när jag vaknade i tisdags morgon kunde jag knappt prata eftersom jag hade så ont i halsen. Blev ändå en promenad med grannarna på kvällen. Men nästa dag blev förkylningen ännu värre, så resten av vecka har jag tagit det ganska lugnt. Förutom simskola på torsdag, missar bussen dit. Vilket betyder att vi missar bytet, men om vi tar nästa buss kanske vi hinner till simskolan om vi springer den sista 1,5 km. Sagt och gjort, vi hann precis dit. Gansk härligt då också att bästa storasyster tar med Noel till simskolan så jag bara hade två barn på bussen och springturen. Snabbt in med Ellie på simmet, sen kommer Noel med Lisa och Thea och dags för nästa att simma. Direkt från simskolan till genrep för Ellies dans. Phu..
Noel har fotboll på fredag eftermiddag, Ellie dans på lördag. I idag söndag hade Elin sin första dansuppvisning. Oj så stolt hon va efteråt. 

Det blir ju garanterat ingen träning i morgon heller. För denna förkylning vill inte släppa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar