fredag 11 mars 2011

Då va det dags igen..

I går kom äntligen föräldrarna hem från Thailand (eller Saaland som Noel säger). Det blev jag som fick åka till Landvetter för att hämta dem. Eftersom jag är den av syskonen som inte jobbar. Så in packade jag barnen i bilen och begav mig mot flyget. Påväg dit kräks Noel i bilen. Jag antog att det va för att han ätit väldigt starkt mat i två dagar och samtidigt va väldigt trött. Jag försöker alltid övertala mig själv och alla runt omkrng mig att det inte är magsjuka när barnen kräks. Det gör de ju ganska ofta. Det gick bra att hämta mamma o pappa. Noel blev helt galet glad när de kom in i bilen, han hade saknat dem så. Det gick bra att köra hem dem och sedan hem oss. Men när barnen åt kvällsmat kräktes Noel igen ich sen på natten var det Ellies tur att kräkas två gånger. Så nu får jag väl erkänna att det va magsjukan som kom och hälsade på igen..
Typisk!
Idag mår de bra igen så nu hoppas vi bara på att Fredrik och jag slipper det.
Pussilusk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar