måndag 14 mars 2011

Trodde jag..

Jag trodde att vi var färdiga medmagsjukan för denna gången, men ikke. I natt var det Fredriks tur..
Barnen och jag har försökt hålla oss hemifrån så mycket som möjlig, dels för att låta han vila upp sig och dels för att inte vi skaåka på det igen. Förmiddagen spenderades hemma hos mamma som ju äntligen är hemma från Thailand. Noel hade kul och jag fick hjälpa mamma lite med kameran/datorn. Ellie var som vanligt totalt osocial och sov hela tiden vi va där. Båda barnen fick jättefina kläder som mamma och pappa hade köpt.
På eftermiddagen tog jag barnen och gick på promenad till torget och köpte lite småsaker. Där hade de andra designer på napparna. Jag har varit lite grining för jag vill köpa fler nappar till Ellie, men överallt jag kollat har de bara samma två som hon redan har. Så jag fick äntligen köppt lite nya nappar till henne. Jag undrar lite hur länge man kan använda samma nappar om de inte går sönder. Tror nästan Noel haft vissa av sina sen han började med dem.

Pussilusk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar