tisdag 1 mars 2011

Gaaalen..

I kväll har mitt humör varit helt galet. Jag höll på att få spel för minsta lilla. Måste vara för att det är "roliga veckan" som är på g.. För jag borde vara glad och pigg idag, men icke.
Ellie sov i stort sett hela natten i natt för första gången. Hon vaknade till två gånger men somnade om snabbt och behövde inte äta eller bajsa. Sen har barnen varit hos farmor några timmar så jag kunde träna och handla lite. Vi va hemma vid 16.30 igen och då va det ju bara middag, leka lite, kvällsmat och sova. Men jag pallade nästan inte..

En otroligt underbar stund hade jag i dag iaf. Noel busade med Ellie så att hon skrattade i massor medans jag stod och diskade. Det värmer i hela kroppen när man står utanför deras lek och hör dem skratta tillsammans! Mina två under.

Hoppas att humöret är bättre i morgon, och att Ellie sover hela natten igen!

Kram och puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar