söndag 27 mars 2011

I natt sov barnen hos mormor o morfar. Det hade såklart gått jättebra, de är snälla mina små. Ellie vaknade på natten och fick mat. Sen vaknade de vid 7 tiden. Jag själv sov gott, väldigt gott ända till 11. Det va allt bra länge sedan jag sov så länge. Jag hade planerat att jag skulle hinna med massa saker hemma innan jag skulle hämta barnen vid lunch, iaf damsuga och måla en gång till på wc. Men så blev det ju inte då. Vad gör väl det, jag behövde lite sömn. Det som inte hinns med idag försvinner inte tills i morgon ;)

Sofies försenade 25 års kalas igår va jättekul. Sofie hade gjort jättegod mat. Det va kul att se alla, känns som en hel evighet sen jag träffade hela gänget. Det blir väl lätt så när man får barn att man glider lite ifrån det gamla. Nu lever jag nästan bara för och med barnen och jag trivs jättebra med det. Men ibland är det skönt att komma ifrån och få vara Emma för en kväll och inte bara mamma.

En bra helg efter en bra vecka, nu tar vi nya tag inför nästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar